משכנתא במחיר למשתכן

הפרויקטים וההגרלות של המחיר למשתכן מוצעים על ידי המדינה ומעודדים את הפיכתם של זוגות צעירים לבעלי דירות משלהם. מדובר בהגרלה של מאות או אלפי דירות בכל רחבי הארץ והמחירים אכן כדאיים ונמוכים יותר משמעותית מדירות אחרות באותם הישובים או האזורים. הנושא של משכנתא במחיר למשתכן מתחשב כמובן במאפיינים הייחודיים של דירות אלה ויש בו כדי להיות כדאי במיוחד עבור הזוכים בהגרלות. כך או כך תמיד כדאי לפנות לנושא של לקיחת משכנתא תוך כדי קבלת ליווי מקצועי צמוד ודווקא בגלל שמדובר בדירה של המחיר למשתכן – זה יהיה מומלץ וחשוב אפילו יותר.

מה צריך או כדאי לדעת על משכנתא במחיר למשתכן?

הדבר החשוב ביותר לדעת על הנושא של קבלת משכנתא במחיר למשתכן הוא ששיעור המימון של בנק מתייחס תמיד למחירה בשוק של הדירה ולא למחיר שאותו ישלם אותו זוג שזכה בהגרלה. מכיוון שמדובר במחיר שוק שבהכרח יהיה גבוה יותר באופן משמעותי מהמחיר שבו זוכים הרי ש- 75% או אפילו 90% משכנתא שבדרך כלל הבנק יאשר את המימון שלהם יכולים להיות כמעט 100% מהמחיר בפועל שאותו צריך יהיה לשלם. גם ההון העצמי הנדרש בתחילתו של התהליך יהיה יחסית נמוך יותר ויעמוד על כ- 100,000 ₪ (ואף פחות מזה בישובים מזכים) ולכן אפשרויות המימון תהיה רבות ומגוונות יותר.

גם בדירה של המחיר למשתכן צריך יועץ משכנתאות

גם אחרי שזוכים בהגרלה של דירה במחיר למשתכן חשוב וכדאי שיהיה בתמונה יועץ משכנתאות צמוד שיידע ללוות את הלקוחות שלו ולוודא שאכן התנאים המוצעים להם מתאימים למאפיינים של המחיר בהגרלה. יועץ שמכיר את הנושא של משכנתא במחיר למשתכן יגיע לפגישות של הלקוחות שלו עם נציגי הבנקים והסניפים השונים, יוודא שהם מקבלים הצעות אטרקטיביות וכדאיות וינהל משא ומתן איתם ובשמם. כך בסופו של התהליך הם יחתמו על ההצעה הטובה ביותר.

זכיתם בדירה בפרויקט המחיר למשתכן? מזל טוב! כעת פנו אל יועץ המשכנתאות ירון ארוש וקבעו תהליך ליווי צמוד למציאת המשכנתא המתאימה לכם ביותר.

משכנתא במחיר למשתכן

יועץ משכנתאות מחיר למשתכן 

הפרויקטים של מחיר למשתכן בכל רחבי הארץ מאפשרים לזוגות ומשפחות לרכוש דירה ראשונה בהטבה משמעותית של מחיר זול יותר. יחד עם זאת, אין זה אומר שלאותם הזוגות הצעירים יהיה בהישג יד הסכום הדרוש (גם לאחר ההנחה) ולכן כדאי להם לפנות לאחר הזכייה לשירותיו של יועץ משכנתאות מחיר למשתכן. בעזרת היועץ הזוכים יוכלו למצוא את המשכנתא שתהיה הכי נכונה ומתאימה להם בהתחשב בכל הנתונים הפיננסיים האישיים שלהם וכמובן תוך כדי התחשבות במחיר הדירה שהם עומדים לשלם. בזכות היועץ ההצעות שהם יקבלו מהבנקים השונים תהיינה טובות ואטרקטיביות והוא יוכל לנהל משא ומתן בשמם עד לקבלת ההצעה הטובה ביותר.

באיזה שלב פונים אל יועץ משכנתאות מחיר למשתכן?

לאחר קבלת ההודעה על הזכייה חשוב להישאר עם הרגליים על הקרקע ולהמשיך בכל הפעולות הנדרשות כדי לקדם את רכישת הדירה באופן רשמי ולהעביר את הבעלות שלה לשמות החדשים. בשלב זה כדאי לפנות אל יועץ משכנתאות מחיר למשתכן על מנת שילווה את הזוכים לסניפי הבנקים, ישמע מה מציעים להם ויסייע בשיפור התנאים המוצעים ובביצוע משא ומתן על פי הצורך. כאשר יש לו ידע וניסיון בליווי של לקוחות שזכו בפרויקט המחיר למשתכן הוא יידע לכוון אותם לבנקים או סניפים שמציעים הצעות רלוונטיות וכדאיות ואט אט ישפר עוד קצת כל הצעה עד לקבלת ההחלטה.

החשיבות של קבלת ייעוץ מקצועי מותאם אישית

כל אדם שזוכה בהגרלה של המחיר למשתכן עומד בפני עצמו ויהיו לו נתונים ומאפיינים כלכליים שונים וייחודיים. יועץ משכנתאות מחיר למשתכן יידע למצות את כל הזכויות וההטבות שמגיעות לכל אדם על סמך הנתונים האישיים שלו כך שהוא יקבל את ההצעות הטובות ביותר וישלם את המשכנתא הכדאית ביותר עבורו. זה הערך הגדול ביותר של פנייה אל יועץ שיוכל להשיג עבור הלקוחות שלו את ההצעות הטובות והמשתלמות ביותר.

ירון ארוש הוא יועץ משכנתאות מנוסה שעוסק גם בליווי לקוחות שזוכים במחיר למשתכן והוא הכתובת לפנות אליה לקבלת מידע וייעוץ פרטני.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים:
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support