ייעוץ משכנתאות פרטי

ייעוץ משכנתאות פרטי – ירון ארוש יועץ משכנתאות

יש תהליכים או פעולות שצריך לבצע במהלך החיים ואסור בתכלית האיסור לבצע אותם ללא ליווי צמוד של אנשי מקצוע מומחים בתחומם. אחד מהשירותים האלה הוא ייעוץ משכנתאות פרטי שהוא כבר לא נחשב למומלץ אלא לחובה ממש. משכנתא היא הלוואה בסכום כסף אסטרונומי בקנה מידה של אנשים פרטיים מן היישוב ולכן אל להם לנסות להתמצא בתחום תוך פרק זמן קצר. העלות שהם ישלמו ליועץ שילווה אותם תהיה מזערית לעומת סכום גדול בהרבה שהיועץ יכול לחסוך להם בזכות קבלת החלטות על בסיס מקצועיות וידע מעמיק בתחום שמלכתחילה הוא מאתגר ונחשב למורכב עד מאוד.

מתי פונים לחיפוש אחר שירות של ייעוץ משכנתאות פרטי?

ברגע שמתחילים לחשוב על בירורים שקשורים למשכנתא צריך במקביל גם לחפש איש מקצוע שמציע ייעוץ משכנתאות פרטי על מנת לשכור את השירותים שלו. אין לתאר את ההבדל ביחס שיקבל הלקוח לו יגיע לפגישות בבנקים עם או בלי היועץ ובוודאי שההצעות שהוא יקבל תהיינה הרבה יותר טובות ואטרקטיביות. מכיוון שמדובר בעסקה שתימשך הרבה מאד שנים הרי שכל עשירית אחוז של הטבה יכולה לבוא לידי ביטוי בעשרות אלפי שקלים במצטבר ולכן היועץ יכול לחסוך ללקוח שלו סכומי עתק. בזכות היועץ הלקוח מלכתחילה יקבל הצעות טובות, יתכן והיועץ מכיר פקידי בנקים וקשרים אלה יסייעו ללקוח שלו להגיע להצעה האטרקטיבית ביותר.

החשיבות של קבלת ייעוץ מקצועי

לא רק בתחום המשכנתאות חובה להיות מלווים על ידי איש מקצוע המציע ייעוץ משכנתאות פרטי. מדובר בהמלצה גורפת בכל עניין שמתעסקים בו אך אין בו את הידע המספק כדי לקבל החלטות מושכלות ונבונות. אין ספק שלקיחת משכנתא היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שאדם ייקח במהלך חייו ואם הוא לוקח על עצמו החזר הלוואה של סכום כסף גבוה מאוד – הרי שהוא רוצה לוודא שהוא לא ישלם יותר מכמה שהוא צריך.

מתעניינים בייעוץ לקראת לקיחת משכנתא? פנו אל ירון ארוש, יועץ מקצועי בעל ידע נרחב וניסיון רב ועשיר בתחומי הכספים והמשכנתאות.

ייעוץ משכנתאות פרטי

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים:
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support