משכנתא לנכס מסחרי

משכנתא לנכס מסחרי – ירון ארוש – יועץ משכנתאות

עולם המשכנתאות מגוון ומעניין וחשוב לדעת שלא מומלץ להיכנס אליו ללא ליווי צמוד של איש מקצוע מהתחום שיש לו את הידע והניסיון בנושא הספציפי שעל הפרק. ברוב המקרים אנשים מתעסקים בדרך כלל במשכנתא שהמטרה שלה היא קניית דירה או בית למגורים וזה עניין מרגש לכשעצמו. יחד עם זאת יש אפשרות נוספת והיא לקיחת משכנתא לנכס מסחרי – הקמת עסק או משרד. התנאים במקרים זה יהיו שונים, שכן יש כאן את העניין של הכנסה וקבלת רווח מהנכס והנושא הזה יבוא לידי ביטוי במיסוי. במקרה שכזה חשוב ומומלץ אפילו יותר להיעזר ביועץ משכנתא כדי שיסייע ללקוח שלו למצוא את המשכנתא הטובה ביותר.

מה המשמעות של לקיחת משכנתא לנכס מסחרי?

כאמור, בשונה ממשכנתא שלוקחים כדי לקנות דירה או בית למגורים כאן מדובר בשטח שיהיה מיועד לצרכים מסחריים ועסקיים – הקמת עסק, מרפאה או משרד. בעת קבלת המשכנתא יילקחו בחשבון נושאים כמו מיסוי או כל תשלום אחר בגין הרווח וההכנסות שצפויות לבעלי העסק מהמקום שהוא קונה ויעשה בו שימוש. מלכתחילה המחירים של נכסים מסחריים יהיו שונים באופן מהותי מהמחירים של נכסים אשר מיועדים למגורים. יועץ שילווה תהליך של לקיחת משכנתא לנכס מסחרי יוכל לסייע ללקוח שלו לוודא שהוא מקבל את ההצעות הטובות והאטרקטיביות ביותר ויסייע לו בקבלת ההחלטה הנכונה.

החשיבות של ליווי מקצועי צמוד

גם מי שקיבל מידע רב בנוגע לתהליך של קבלת משכנתא לנכס מסחרי צריך שיהיה לצדו יועץ מקצועי שיגן על האינטרסים שלו ויוודא שהבנקים או הגופים הפיננסיים לא מנצלים לרעה את הידע המוגבל של הלקוח שלו בתחום זה. כל שינוי שנראה לכאורה קטן וזניח של כמה עשיריות האחוז יכול להתבטא בתשלום עודף של עשרות או מאות אלפי שקלים לאורך הרבה זמן ולכן היועץ המקצועי ידאג שהלקוח שלו אכן ישלם רק את מה שהוא רוצה וצריך ולא יותר מזה.

ירון ארוש הוא יועץ משכנתאות מנוסה ומקצועי המכיר את כל התחומים של משכנתאות ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. הוא הכתובת לפנות אליו בכל נושא ועניין.

משכנתא לנכס מסחרי

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים:
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support