משכנתא לדירה להשקעה

כאשר מדברים על משכנתא צריכים להיות מאד מדויקים וספציפיים, שכן מדובר בתחום עשיר ומגוון מאוד. יש סוגים שונים של משכנתאות וכמובן גם סוגים שונים ומסלולים להחזר המשכנתא. לא בכדי יש חשיבות לקבלת כמה וכמה הצעות וכמובן שהמשכנתא, הסכום ודרך ההחזר חייבים להיות מותאמים לכל לקוח באופן אישי על פי הנתונים הפרטניים שלו. ישנו סוג של משכנתא לדירה להשקעה, כאשר הכוונה היא מתן משכנתא למי שכבר יש בבעלותו דירה אך הוא מתעניין ברכישת דירה להשקעה, דירה שכנראה תושכר תמורת שכירות חודשיים. למשכנתא שכזאת יש את התנאים הייחודיים שלה וכדאי לדעת עליה במידה ומתעניינים ברכישת דירה להשקעה.

למה משכנתא לד ירה להשקעה נחשבת לייחודית?

כאמור, הנחת היסוד היא שמי שמתעניין בלקיחת משכנתא לדירה להשקעה כבר יש לו דירה אחת משלו שהוא מתגורר בה. מכאן שהוא יכול להעמיד את הדירה שבבעלותו כנגד ההלוואה והדירה תהיה הערבות שהמשכנתא תשולם לבנק במלואה. משכנתא מסוג זה מכונה גם בשם משכנתא הפוכה, שכן אם במקרה של משכנתא רגילה הלווה מקבל את הכסף בתמורה לביטחונות כספיים וקונה באמצעותה דירה – הרי שבמצב של דירה נוספת הדירה היא שתעמוד כביטחון תמורת קבלת המשכנתא. במצב שבו מכל סיבה שהיא הלווה לא מצליח או לא מסוגל לסלק את ההלוואה במלואה – תעבור הדירה שברשותו לבעלות הבנק.

למי כדאי להתעניין במשכנתא מסוג זה?

ראשית, מי שכבר יש דירה בבעלותו והוא מתעניין בקניית דירה נוספת להשקעה הרי שיצטרך להגדיר זאת במפורש בבואו לקבל הצעות מסניפי הבנקים השונים. יש לא מעט אנשים בגיל השלישי שלוקחים משכנתא לדירה להשקעה על מנת לעזור לילדים או הנכדים שלהם לרכוש דירה בעצמם והתנאים יהיו כאלה שמתאימים לקבוצת גיל זו. גם במקרה זה חשוב ומומלץ לקבל ייעוץ וליווי פרטניים מצדו של יועץ משכנתאות מקצועי שמכיר את התחום ויוכל לסייע בבחירת המסלול המתאים ביותר לכל לקוח.

מתעניינים במשכנתא לצורך קניית דירה להשקעה? פנו אל ירון ארוש, יועץ משכנתאות ופיננסים שיידע לסייע לכם, ללוות ולמצוא ביחד אתכם את העסקה הטובה ביותר.

משכנתא לדירה להשקעה

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים:
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support